Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 11:03:49 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/21205 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, Hõbepaju tn 1// Hõbepaju 
tänav, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, Hõbepaju tn 1// Hõbepaju 
tänav, Tartu maakond, Kambja vald, Õssu küla, Hõbepaju tn 1// Hõbepaju tänav 
(Veetorustik, kanalisatsioonitorustik, Sadeveetorustik) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27091268>  (menetlus nr: 
447051), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister